23-02-18, 09:23 AM | #612 | |||||||||
مصممة منتدى قلوب احلام وقصص من وحي الاعضاء
| يالله فصل خطيير الامور بدت تتطور جامد تسارع احداث اليوم مميز عبد الرحمن حقير لكن داهية بيلعب بذكاء مش طبيعى سمااء وين الله حاطك بس ياويل قلبى عليكى احساساها وخوفها من الفقد بيقتل سويرة هاى من وين مصيبة جايبينها بس اله يقصف عمرها فهد اسبوعين وعايش حياتك طولا وعرضا ماكان لة لازمة الربكة بشوف قدرت تعيش اسبوعين بحضن زوجة مناسبة لك من كل المعايير والمقاايس لويش الانانية دلوقتى عايز كل حاجة بجد انا مش عارفة احكم بينهم بس البنت بتحارب عشان تقف بكرامتها بالحياة وعشان تدفن حب عمرها ومشاعره وقادرة تغلب العمل والعقل على عاطفتها رغم الالم يبقى لية يربك حساباتها ويعرقل طريقها تسلمى بارونتنا على الفصل الجميل | |||||||||
23-02-18, 09:46 AM | #613 | ||||
| انت عارفة وانت بتسالي انتو تحبو بارت اليوم حسيت كأنك بتساوميني على جلاكسي شيكولاتة ههههه أكثر حاجة اعشقها وانت بارتك بيمتعنا كتيييير بليز منتظرينك أهم حاجة ان عبدالرحمن فهد يعرف يمسك عليه الغدر في الشغل ساعتها هيتخبط | ||||
23-02-18, 10:07 AM | #614 | ||||
| بسم الله الرحمن الرحيم الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين السلام عليكم ورحمة الله وبركاته السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جمعة مباركة لك ولامة محمد صلى عليه وسلم الفصلين باروع مايكون والشعر جمييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييل جدا تسلم ايدك الفصول بدات تاخذ الجمال والحماس شكرا لك ودمت بالف الف الف خير | ||||
23-02-18, 11:08 AM | #615 | ||||
| شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين | ||||
23-02-18, 03:13 PM | #617 | ||||
| انا عكس الكل تصدقوا انا حبيت عبد الرحمن عن فهد فهد متردد مش عارف قيمة سما حتى لما اتجوز هند لأنها لايقه بيه وبوسطه الاجتماعى و حاسس ان سما أقل منه اجتماعيا ويدوب تكون ليه زوجه فى السر يفرغ فيها عاطفته حتى انه لما شافها فى الحفله اول مرة لفتت نظره كأنثى جميلة أشعلت أحاسيسه واستغرب لما عرف انها سما يعنى من الاخر حسيت انه مش بيحب سما ككل لأ بيحب الانثى فى سما اما عبد الرحمن لم يحتاج إلى سنين حتى يعرف سما وانجذب ليها ومهمهوش بنت مين عمها عمل ايه لأ رجعت ليه احساسه قرر يهد المعبد فوق رأس الكل لأجل عيونها رغم انه يعرف ستات كتير الا انه معاها احترمها ماحولش يلمسها انا بحب عبد الرحمن بالرغم انه حرامى الا انه صريح حتى فى جوازه اعترف وقال لها انا مش بحبك وأول ما حب سما طلقها مليش دعوة بحب عبد الرحمن بالرغم من عيوبه | ||||
23-02-18, 03:31 PM | #618 | ||||
| انا عكس الكل تصدقوا انا حبيت عبد الرحمن عن فهد فهد متردد مش عارف قيمة سما حتى لما اتجوز هناء لأنها لايقه بيه وبوسطه الاجتماعى و حاسس ان سما أقل منه اجتماعيا ويدوب تكون ليه زوجه فى السر يفرغ فيها عاطفته حتى انه لما شافها فى الحفله اول مرة لفتت نظره كأنثى جميلة أشعلت أحاسيسه واستغرب لما عرف انها سما يعنى من الاخر حسيت انه مش بيحب سما ككل لأ بيحب الانثى فى سما اما عبد الرحمن لم يحتاج إلى سنين حتى يعرف سما وانجذب ليها ومهمهوش بنت مين عمها عمل ايه لأ رجعت ليه احساسه قرر يهد المعبد فوق رأس الكل لأجل عيونها رغم انه يعرف ستات كتير الا انه معاها احترمها ماحولش يلمسها انا بحب عبد الرحمن بالرغم انه حرامى الا انه صريح حتى فى جوازه اعترف وقال لها انا مش بحبك وأول ما حب سما طلقها مليش دعوة بحب عبد الرحمن بالرغم من عيوبه | ||||
أدوات الموضوع | |
انواع عرض الموضوع | |
|
|